mandag 16. januar 2012

Gåver til mor


Her kjem meir frå svunnen tid. Sydde dette teppet til mamma sin 75-årsdag (i år blir ho 84). Greier ikkje å hugse kvar eg tok mønsteret frå..
(kanskje det er eg som blir 84! Er i alle fall meir glemsk enn mi mor;(
Men eg har ein ide om at det var frå eit kort.


Det meste er applikert med stoppefoten, og heile teppet er frihandsquilta.


Synst motivet passar godt her ute på kysten.


Og når eg først knipsa, tok eg med eit juleteppe (egentleg meint som duk) eg laga til henne for x antal år sidan, -ca 20 kanskje. Bakgrunnen er samansett av log cabin-blokker, og fire englar er applikerte i ein ring. Englemotivet trur eg er frå ei Kristin Langebraaten-bok.


Dette blei veldig lyst, men du kan no sjå heile teppet;)

3 kommentarer:

  1. Kjempefin gave til mor. Det kan jo nesten være fra Ona.
    Koselig juleteppe også.

    Ser deg vel i morgen.

    Astrid

    SvarSlett
  2. Syntes også at det likna litt på stemninga fra Ona, men uansett kjempekoselig motiv:))
    Trine

    SvarSlett
  3. Du er veldig flink, syns jeg. Fortsett sånn!

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...