tirsdag 30. april 2013

Romantiske brikker frå min Hemmelege venn


Eg skreiv om utfordringa i quiltelaget i mitt forrige innlegg. Her kjem to fine brikker, som eg fekk tilbake.


Dette leverte eg i konvolutten.


Eg hadde ingen idé om kva det kunne bli av mitt utgangspunkt. 
Men desse brikkene var no kjempesøte då!
Dei grøne stoffa, den rosa-lilla tråden og sommarfuglen er frå konvolutten.


Desse romantiske brikkene passa godt til to turtelduer som var heime i helga:)
Tusen takk for koselege brikker, Astrid!


6 kommentarer:

  1. Jeg er stum av beundring over hvor kreative folk er. Brikkene var utrolig fine, du kommer til å få masse glede av dem :)
    Anette

    SvarSlett
  2. Så fine de er! Spennende utfordring også! Sier som Anette: Beundrer alle kreative sjeler.

    Ha en fin 1. mai! Her er det kaldt og grått. Har lagt i ovnen på morgenkvisten.

    Klem

    SvarSlett
  3. Stilfulle brikker! Søtt med sommerfuglen i hjørnet! :)

    SvarSlett
  4. Sjov leg og spændende hvad der kommer tilbage. Det du har modtaget er rigtigt fint:)

    SvarSlett
  5. Kjempefine brikker du fikk tilbake.

    Likte godt utfordringen vi hadde.

    SvarSlett
  6. Så herlig brikker, nydelige farger :)
    Det burde vært en klubb hvor man bare kunne levere inn, men
    slippe å sy ;) Hehe....

    Ønsker deg en god helg med herlige dager :) klem

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...