fredag 17. januar 2014

Julegåve og snart trekning


Til jul fekk eg kjempefine pulsvantar.
Og jammen passa dei til sjalet eg fekk i bursdagsgåve. Her er meir om det sjalet.


Og det er kanskje ikkje så rart sidan det er laga av same person;)


Birgittes eigen design! Pulsvantane er godt brukt allereie:)
Og det er ikkje berre til mor ho lagar ting. Sjekk den fine bloggen då! Birgittes forglemmegei.


Godt å bruke både haust, vinter og vår.


Sjå kor Bianca og bestemor matchar då;)


Og jammen matchar eg gardinene på quiltemøtet også;) Ha, ha. Det var ikkje planlagt akkurat;)
Det er Vis og fortell, og eg hadde med dette Post-it-opphenget som DU kan vinne på søndag.
Har du ikkje hengt deg på endå, så er det endå litt tid.
Då kan du klikke deg inn HER.




5 kommentarer:

  1. Så flott sett med pulsvarmere og sjal, veldig godt å ha no i kulden:))

    SvarSlett
  2. Så kreativ og dyktig datteren din er! Nydelige gaver!

    SvarSlett
  3. Har vært innom Birgittes blogg mange ganger. Henne kan du være stolt av !

    SvarSlett
  4. Stilige fargar til ei stilig dame !
    Både sjal og pulsvarmarar ser deilige ut å ha på seg.

    God helgklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Kjempenydelig sjal og pulsvanter!
    Krysser det jeg har ang.morgendagen:)))
    Ellers så håper jeg virkelig snøen forsvinner i løpet av noen dager hihi..men
    vi pleier å få et nytt lass med snø rundt morsdagen..
    så sjansen for at du får se snø her i Kr.Sand i mars er absoludt tilstede..
    Nyt kvelden!
    Klem fra janne

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...