lørdag 4. januar 2014

Premie til deg?


Bloggen min har fylt to år, og i forrige innlegg lova eg eit blogglotteri, -eller give-away som det som oftast blir kalla i bloggverda;)  Premien denne gongen er eit oppheng til Post-it-blokka. 
Det er min eigen design. Motivet er frihandsquilta med symaskina på ullfilt. Sjølve lommeopphenget er sydd av to ulike bomullstoff med vatt mellom, og dekorert med band, knappar og fleirfarga tråd.


Eg leitar så ofte etter Post-it-blokka, for det er så lett å ta med heile blokka i staden for lappen eg har notert på. No får blokka sin eigen plass, og den koselege fuglen kan minne meg om at eg skal hugse å legge blokka tilbake;)


Og om eg hugsar å henge pennne på plass også, så er det mykje enklare når eg skal notere noko i full fart, -og før eg gløymer det;)


Lappane kan også samlast oppi her, om du hugsar å kikke oppi av og til då;) 
Eller opphenget kan brukast til rekningar, som du skal hugse å betale:)
Eller kanskje du heller vil bruke den til kort og brev?


Har du lyst å vinne dette opphenget?
Du får eit lodd for kvar av desse tinga:
Legg igjen ein kommentar under her.
Er eller blir følgjar av bloggen min.
Legg meg i bloggrollen din.
Deler dette innlegget via facebook eller blogg (link i sidefeltet eller innlegg)
Bruk det siste bildet.
Du kan altså få 4 lodd.

Skriv i kommentaren kor mange lodd du tar, og hugs namn eller e-post om du ikkje har eigen blogg, slik at eg kan kontakte deg om du blir trekt ut som vinnar. 
Trekning blir 19. januar.

(Om du ikkje er vant til å kommentere på blogg, så står det ei forklaring nederst når du trykker på kommentarer. Berre spør om du lurer på noko.)

Då gleder eg meg til å sjå kven eg kan sende denne gåva til.
Nyt helga!





56 kommentarer:

  1. Du, så smart og samtidig dekorativt! Jeg vil gjerne prøve lykken, men kommer tilbake til antall lodd når jeg kommer på datamaskinen. Har ikke lært å gjøre alt fra iPad ennå.... Nå skal jeg prøve lykken i Lotto først!

    SvarSlett
  2. Supersøtt og praktisk oppheng! Godt å få hjelp til å holde orden på sakene! :)
    Tar gjerne 4 lodd! :)
    Nyt helga du også!
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg liker så godt det som er både dekorativt og praktisk! Her har du fått til alt:):) Supersøtt og praktisk veggoppheng! Jeg prøver lykken med 4 lodd=)

    SvarSlett
  4. Hei, så flott. Denne vil eg gjerne ta lodd på. Det kjem til å bli mykje kjekkare å betale rekningar dersom eg tar dei opp frå denne lomma. Eg tar tre lodd. Hadde ikkje teknisk innsikt nok til å ta det fjerde loddet. God helg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 2 årsjubileet!
    Lommeopphenget til postit-blokka var en kjempeide, og så fin du har laget den! Vil gjerne være med i lotteriet ditt, og hvis jeg har forstått reglene får jeg 4 lodd i potten. ;-) Nå prøver jeg lykken. :-)

    SvarSlett
  6. Godt nytt år :)
    Dette var jo en super start på det nye året, kunne få bli med i et så fint lotteri!
    Jeg tar 3 lykkelodd jeg :) Jeg har heller ikke nok teknisk innsikt til å ta det 4 loddet ;)

    God helg ;) klem

    SvarSlett
  7. Fin, fin gi bort!
    Tar Tre Trofaste Tilfeldige Tall ;o)
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei hei. En flott premie :) Jeg har tatt 4 lodd :)

    SvarSlett
  9. Hej!
    Vilken otroligt söt bonad och vad bra att ha block och penna på en bra plats, där man alltid hittar dom!
    Jag har varit med hos dig länge och för tillfället så uppfyller jag tre av dina villkor!
    Kram//Maja

    SvarSlett
  10. Hei!
    Det er nok ikke min tur til å vinne, men jeg hiver meg på og tar 4 lodd. Det var en kjempesmart premie du har laga, og denne er det nok mange som har lyst på.

    Lykke til med blogglotteriet!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  11. Flott oppheng!
    Jeg melder meg p åmed 2 lodd.

    SvarSlett
  12. Kjempefin. Den kunne eg ha tenkt meg :)
    Tenkte på deg då vi hadde opp juletreet no i jula. Blant all julepynten låg eit raudt hjerte av stoff som det stod "jula 2003"" på. Eit fint minne frå ein fantastisk lærar. Thomas fekk dette til jul med deg då han gjekk sitt første skuleår.

    SvarSlett
    Svar
    1. 2 lodd blir det på me da ;)

      Slett
  13. ÅÅÅÅ denne hadde eg blit veldigt glad for.Eg håper .Prøver med 4 lodd.Tenk om eg var så heldig.Lykke til alle.Og stor nyttårsklem til deg Edny.Kjærsti.

    SvarSlett
  14. Flott premie du har laga i det nye året. Godt nyttår til deg! Eg melder meg på denne. Eg har deg i bloggrollen og blir følger no:)

    SvarSlett
  15. Lykke til med lotteriet, da blir det 4 lodd på meg. Jeg krysser fingrene for vinnerlykke:)

    SvarSlett
  16. Så flott! 2 lodd på meg. Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  17. For en nydelig gave! Jeg trekker 4 lodd:)
    - og satser på at vinnerloddet ligger blandt dem:))
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  18. Så smart og så fin! Den ønsker jeg meg og tar 4 lodd.
    Ha en flott søndag.
    Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  19. Så flott gave du har.... !!! Den var bare helt uimotståelig. :-)
    Jeg har deg I bloggrollen min, så det blir 3 lodd ¨på meg.

    SvarSlett

  20. Du verden - så tøff!!!
    Trekker meg 3 lodd og krysser fingrene for at jeg ender med en glad fornyelse til kjøkkenveggen. Jobber med å kvitte meg med den gamle korktavla, dette hadde blitt en morsom vri.
    Hilsen HildeRoetter
    hilder69(at)gmail.com

    SvarSlett
  21. Ååå, det smarte opphenget kan eg virkeleg tenkje meg å vinne,
    så eg tek 4 lodd.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  22. Hei!Kjempesmart,håper den er min,mye å huske på i 2014:-)3 lykkelodd på meg!Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  23. Du kan gjerne sende denne fine gåva til meg .-))
    2 lodd på meg ( blogliste + kommentar )

    SvarSlett
  24. Søt og så storfine arbeid. Jeg vil gjerne med.
    Ha en riktig godt år 2014. Hilsen til deg fra Viola.

    SvarSlett
  25. Godt nytt år!

    Er med :-)
    4 lodd

    Nattaklem

    SvarSlett
  26. Åh, så smart. Jeg vant en gang en badevekt.. Nå har jeg lyst til å vinne denne.

    SvarSlett
  27. Smart liten sak, og riktig så søt også:) Vil gjerne bli med og trekker 3 lodd.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  28. Godt nytt år Edny.
    Kjempesmart. Vil ha.
    4 lodd på meg

    Astrid

    SvarSlett
  29. Gratulerer med 2 års blogging!
    Flott og praktisk premie. Jeg blir gjerne med i trekningen, og deltar med 4 lodd.
    Godt nytt år til deg! :)

    SvarSlett
  30. Da har jeg gjort meg fortjent til lodd - nesten! Har ikke fått lagt bilde i omtalen på min blog, da det ikke fungerer som jeg vil! Trodde jeg var følger fra før, og da jeg ville finne ut om jeg var, da kom jeg med navn over alle følgerne dine! Så nå har jeg rota til på din blog også! Men håper på 4 lodd, jeg har i alle fall prøvd veldig å oppfylle alle kriterier.....

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 2 årsdagen til bloggen din!

    Takk for all fine kommentarer inne hos meg, du er god. Dessverre får jeg ikke kommentert tilbake så ofte som jeg ønsker, men jeg er i alle fall her nå *blunkesmil*

    Ønsker deg en finfin start på uken!
    Her blir det en hektisk uke, da jeg er på jobbreise med konsern og er ikke hjemme igjen før fredag *hyl* - lenge for en som er så hjemmekjær som meg.

    klem og smil ♥
    maia

    SvarSlett
  32. Gratulerer med 2 år i bloggverden :-) Jeg vil gjerne ha 2 lodd. Har stor glede av å følge bloggen din :-)

    SvarSlett
  33. Godt ntt år, og gratulerer med to års blogging!
    Det var en utrolig flott premie - så jeg blir med på lotteriet jeg :-)

    SvarSlett
  34. Gratulerer med toårsjubileum!

    Jeg blir veldig gjerne med på lotteriet ditt med to lodd - huskeblokkholderen er kjempesøt, og slik en praktisk og fin idé!

    SvarSlett
  35. Å, så koselig arbeid du har laget!
    I mitt bardimshjem, for snart 50 år siden, hadde min mor en kone i tre på veggen, med plass til blokk og blyant. Der skrev hun ærendslappene sine, veldig greit og praktisk. Jeg har leita i mange år etter noe tilsvarende, og den fine mappa di er det nærmeste jeg har kommet :)
    Regner ikke med å være så heldig å vinne hos deg, men du har gitt meg en strålende idé til noe jeg kan lage selv :)
    Tusen takk!

    Jeg registrerer meg som følger umiddelbart!
    Jeg har ikke egen blogg, men håper jeg er fortjent til 2 lodd!

    SvarSlett
  36. Wow, denne er lekker!
    Som vanlig vakkert arbeid fra deg - og dette er faktisk en ting jeg ikke visste at jeg trengte. ;-)
    Jeg trekker 4 lodd og krysser fingrene!
    Finfin uke til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  37. Så smart og lekker denne var! Ja jakten på den forsvunnede post-it-blokka er neverending, ihvertfall hos meg.
    Jeg tar 3 lodd og krysser pinner og kroker!
    Ha en fin uke videre!

    SvarSlett
  38. Så artig gevinst! Heldig den som vinner denne! Tar to lodd!

    SvarSlett
  39. Ett riktigt Gott Nytt Sy år 2014 och Grattis!!!
    Smart och riktigt fin är din ide!!Bambikramar

    SvarSlett
  40. Ja, jeg har veldig lyst! Så kjempefin, praktisk og koselig! Jeg tar gjerne 4 lodd :) Og gratulerer så mye med 2 år med egen blogg! Klem fra Liv Aagot :)

    SvarSlett
  41. Så flott premie!
    Gratulerer med 2 år, gleder meg til å fortsette å følge deg.
    3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  42. Gratulerer så masse med 2 årsdagen. For en herlig premie du gir bort. En riktig skjønning den fuglen :o) 4 lodd på meg :o) God helg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  43. Så flott blogg og gi bort. 3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  44. Flott premie! Prøver lykken med 2 lodd :-)

    SvarSlett
  45. Heisann og godt nytt år!
    Titter innom deg rett som det, men er ikke så flink til å legge igjen noen ord :(
    Men her er jeg, tar fire lodd og krysser fingrene!
    Janet

    SvarSlett
  46. Flott huskeoppheng! Den som vant det...
    Jeg har satt deg på bloggrollen min, og jeg har skrevet om at du har blogglotteri, det skulle bli tre lodd!

    SvarSlett
  47. Skikkelig fint, hadde passa godt her hos meg:)) tar 3 lodd eg, kommentar, følger og bloggroll!!

    SvarSlett
  48. Hiver meg påog vil bli med i trekkninga :-)

    SvarSlett
  49. For en flott gave !
    Jeg har jo vært heldig vinner hos deg før,
    men vil gjerne delta med 2 lodd.

    SvarSlett
  50. Så herlig give away :-)
    4 lodder på meg.
    Flotte gaver du hadde fått også :-)

    SvarSlett
  51. Kjempefin og nyttig :) 4 lodder på meg.

    SvarSlett
  52. Hm, har ikke fått med meg denne utlodningen jeg. Men vil gjerne være med i trekningen om en slik artig liten sak. Tror det skal blir 4 lodd på meg :)

    SvarSlett
  53. Det er en smuk blog, du har og en dejlig "give away", som jeg gerne vil deltage i at vinde med 3 lodder. Det er en rigtig god idé med denne søde "pose" til de gule sedler og kuglepen. Lørdags hilsen fra Kirsten.

    SvarSlett
  54. Turid_iren Drønnesund18. januar 2014 kl. 17:07

    Å, så kjempefin! Den har eg lyst å vinne. Du lagar så mykje fint og eg er innom bloggen din av og til, berre for å nyte synet av det fine du lagar. Eg deler på facebook. Blir det 2 lodd? Ha ein inspirerande laurdag. Helsing Turid-Iren.

    SvarSlett
  55. Heia, Oppdaget nettopp at det var en flott giveaway hos deg :) Vil gjerne være med om jeg ikke er for sent ute.

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...