søndag 12. november 2017

Enkel og rask redesign.


Slik blei resultatet etter ei rask oppshining av krakk og trillebord.


Krakken før


-og etter. Har berre stifta på ein bit voksduk.


Plata bar preg av å ha stått ute, sjølv om det var under tak.


Den fekk også ein bit av voksduken.
Handtaka var rusta, og eg ville skifte dei, men det gjekk ikkje an, 
for festa var skjult.


Løysinga blei å vikle bast rundt handtaka.


No står begge tinga inni carporten, og blir brukt til litt krukker,
hageredskap og diverse ting og tang. 
Det enklaste er ofte det beste :-) Veldig fornøgd.


5 kommentarer:

  1. Kor fint det vart.
    Ja, det er berre å bruke fantasi og ferdigheit. Og du har begge deler :)

    SvarSlett
  2. Så mye bedre å pusse opp enn å kaste! Jeg liker tanken, men er ikke så flink, dessverre. Godt jobba!

    God søndagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så bra de tingene fikk et videre liv og så flotte de ble. Ja enkelt med flott :)

    SvarSlett
  4. Wow, det var stor forandring! Og så fint at du tok vare på det, og ga det nytt liv! Mønstret minner meg om at jeg har en bit PIP tapet liggende, som jeg skal se om jeg ikke får brukt! Ha en fin fredag, og god helg! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. Så utrolig tøft dette ble! Og så enkelt. For fint til å ha i en carport, spør du meg. Dette burde stå inne :)
    Ha en fin søndag!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...