søndag 19. november 2017

Nye vennebilder og konglekranser


Jeg har vært på jakt etter servietter med denne teksten, 
men det ser ut til å være vanskelig. 
Så om du som kommer innom her, kan hjelpe meg,
så blir jeg utrolig glad.


Det ble disse to bildene nå, 
og de fikk nye eiere på messe i helgen. 
Jeg liker å lage de forskjellige, 
og quiltingen gir forskjellige uttrykk.


Jeg har har laget to nye konglekranser også.
Det er vanskelig fotolys for tiden.


Jeg prøvde både med og uten blitz.


Her ble det en i natur og høstfarger.


Lyset påvirker fargene. 
Det gjør bakgrunnen også.

1 kommentar:

Eg blir utruleg glad om du legg igjen nokre trivelege ord i kommentarfeltet! Har du ikkje eigen blogg, kan du under "kommenter som", velge navn/nettadresse og skrive namnet ditt øverst, hopp over feltet med nettside, så skrive kommentaren og trykk publiser. Eller du kan velge anonym og skrive kommentar og publiser. Det er kjekt om du også skriv namnet ditt og evt. mail-adresse i kommentarfeltet, slik at eg kan finne deg;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...